Erenoğlu ; “Orman İşletme Deposunun Taşınması Eflani Köylüsünü Sıkıntıya Sokacaktır”
Saadet Partisi Eflani ilçe Başkanı Ramazan Erenoğlu Yağlıca Orman İşletme deposunun Safranbolu’ya taşınması konusu ile ilgili yazılı bir açıklamalar yaptı.
Erenoğlu açıklamasında; “Sevgili Eflani hemşerilerimiz. Ülkemiz genelinde olduğu gibi ne yazık ki Eflanimiz’de de sorunlarımız aynı. Çünkü yönetenlerin aldığı kararlar İl ve İlçelerde aynı anda uygulandığı için benzer sorunlarla baş başa kalıyoruz. Biz bu sorunları çözmenin tek yolu istişare, liyakat ve adalet olarak görmekteyiz. Fakat Eflanimiz’de ne yazık ki kamu kurumları elimizden alınmakla beraber söz verilen Eflani Orman İşletme Müdürlüğü açılma kararı alınmadı. Eflani Yağlıca Orman İşletme deposu ne yazık ki Safranbolu Kırıklar deposuna taşınacak. Daha düne kadar Eflanimiz’den Adliyenin kapatılıp Safranbolu Adliyesine taşınmasını Eflani’de ki insanımızın en temel hakkı olan adalet arama hakkını zorlaştırdığını ve insan haklarına aykırı olduğunu dile getirdiğimiz gibi Eflani Orman İşletme Deposunun Kırıklar mevkiine alınması Eflani köylüsünü sıkıntıya sokacaktır. AKP yönetimi kendileri için “İtibardan tasarruf olmaz” anlayışı ile hareket ederken vatandaşa gelince kamu kurumlarını vatandaşın elinin altından almaktan çekinmiyor. Eflani’de düne kadar Enerji-Sa plan proje açma kapama işlemleri Eflanimiz de yapılırken şuan ne yazık ki Safranbolu da yapılıyor. Eflanî yönetiminde söz sahibi olan yetkililer, yeniden bu kurumları tekrar İlçemize getirmek için harekete geçmeli fikir alışverişi yapılması gerekmektedir. Bu sorunları AKP yönetimi ilçemizden alınan kamu kurumlarını görmezden gelmektedir şunu unutmayalım ki siyasi partiler ve makamlar gelip geçicidir. Kazanan Eflani halkımız olsun. Saadet Partisi olarak bu sorunları çözmeleri için elimizden geldiği kadar yardımcı olmaya hazırız. Yeter ki bu konuları dert edinelim saygılarımla.” dedi

