Reklam
Reklam
İhlas Haber Ajansı Avatarı
İhlas Haber Ajansı tarafından
22 Haziran, 2026 17:21 tarihinde yayınlandı
0 0

Bolu’da göçük altında kalan işçinin cansız bedenine 6 gün sonra ulaşıldı

Bolu’nun Mengen ilçesinde 6 gün önce maden ocağında meydana gelen göçükte mahsur kalan işçinin cenazesi, ekiplerin yoğun çalışmaları sonucu bulunduğu yerden çıkarıldı.

Gökçesu beldesinde faaliyet gösteren Yanar Elmas Madencilik firmasına ait ocakta, 17 Haziran sabahı genel kontrol amacıyla madene giren işçilerin bulunduğu alanda göçük meydana geldi. İhbar üzerine bölgeye jandarma, AFAD, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. İlk yapılan çalışmalarda göçükte hayatını kaybeden işçi Muhammet Özkul’a (49) ulaşılamadı. Ocakta çıkan yangın ve biriken yoğun gazın uzman ekipler tarafından tahliye edilerek güvenli ortamın sağlanmasının ardından arama kurtarma faaliyeti hız kazandı.

6 gün sonra cenazesi çıkarıldı

Türkiye Taşkömürü Kurumu’na (TTK) bağlı uzman tahlisiye ekipleri, itfaiye ve AFAD personelinin hayatını kaybeden işçinin cenazesini göçük altından çıkarmak için başlattığı çalışmalar bugün tamamlandı. Göçük altında kalan işçi Özkul’un cansız bedenine ulaşıldı. Ekiplerin çalışmaları neticesinde Muhammet Özkul’un cansız bedeni maden ocağından çıkartılarak Mengen İlçe Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Firma sahibi tutuklanmıştı

Öte yandan, meydana gelen maden kazası ile ilgili Bolu Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından başlatılan soruşturma çerçevesinde İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından gözaltına alınan 4 şüpheli, karakoldaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilmiş; şüphelilerden firma sahibi D.Y. tutuklanarak cezaevine gönderilirken, A.B. ve İ.Y. hakkında ev hapsi şartıyla adli kontrol tedbiri uygulanmıştı. Diğer şüpheli ise savcılıktaki sorgusunun ardından serbest bırakılmıştı.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorum Yaz

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.

İhlas Haber Ajansı Avatarı
İhlas Haber Ajansı tarafından
22 Haziran, 2026 17:41 tarihinde yayınlandı
0 0

Ordu’da ırmağa düşen şahıs hayatını kaybetti

Ordu’nun Altınordu ilçesinde ırmağa düşerek ağır yaralanan şahıs, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

Olay, ilçenin Saraycık Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Sivas’tan eşinin memleketi Ordu’ya gelen Barış Peker (50), 10 yaşındaki kızıyla birlikte ırmak kenarına gitti. Bu sırada dengesini kaybederek suya düşen Peker’i gören kızı, bölgedeki vatandaşlardan yardım istedi. İhbar üzerine olay yerine AFAD, itfaiye, sağlık, jandarma ve dalgıç ekipleri sevk edildi. Ekiplerin çalışması sonucu sudan çıkarılan Peker, olay yerindeki ilk müdahalenin ardından ambulans ile ağır yaralı olarak şehirdeki özel bir hastaneye kaldırıldı. Burada tedavi altına alınan Barış Peker, yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorum Yaz

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.