Reklam
Reklam
Bölgenin Sesi Gazetesi Avatarı
Bölgenin Sesi Gazetesi tarafından
13 Ekim, 2020 21:37 tarihinde yayınlandı
0

Çanakçı; “Doğalgaz Kullanmak Bizim de Hakkımız”

Yenice Merkez Mahalle Muhtarı Sevim Çanakçı, yaptığı açıklamada, “Doğalgaz kullanmak bizim de hakkımız” dedi.
Çanakçı; ” Teknolojinin her geçen gün ilerlediği bir ortamda modern insanların faydalandığı doğal gazdan haklı olarak biz de faydalanmak istiyoruz. Son zamanlarda gerek sosyal medya üzerinden gerekse basından öğrendiğimize göre, Doğal Gaz Yenice ‘mizin gündemine oturmuş durumdadır. Tabii bu insanlarımızın haklı davası beni muhtar olarak, bir bayan olarak sevindirmektedir. Doğalgazın faydalarını saymakla bitiremeyiz. Kısaca doğalgaz demek SAĞLIK demek, doğalgaz demek TEMİZLİK demek , doğalgaz demek EKONOMİ demek. Bugün Yenice İlçemiz 20 bin nüfusun üstünde. Bizden küçük birçok ilçenin kullandığı doğalgazı haklı olarak bizler de kullanmak istiyoruz. Doğalgaz konusunda Yenice Platformunun çaba gösterdiğini biliyorum. Yetkililerinde ve siyasilerinde çaba göstermesini istiyoruz.”dedi.

Bizi sosyal medyadan takip edin