Reklam
Reklam
Bölgenin Sesi Gazetesi Avatarı
Bölgenin Sesi Gazetesi tarafından
01 Temmuz, 2020 09:13 tarihinde yayınlandı
0

Elif Köse’den Mahalle Muhtarlarına Teşekkür Yemeği

Safranbolu Belediyesinin her ay periyodik olarak yapıtığı, mahallelerin talep ve probleminin görüşüldüğü, mahalle muhtarları ile bir araya gelinen toplantılar pandemi nedeni ile bir süre ara verilmişti. Normalleşme süreci ile yeniden başlayan mahalle muhtarları değerlendirme toplantısının ilkinin ardından Safranbolu Belediye başkanı Elif KÖSE mahalle muhtarlarına teşekkür etmek üzere düzenlenen yemekte bir araya geldi.

Köse yemek sonrası yaptığı konuşmada: ‘Kovid-19 salgını boyunca vatandaşlarımız için belediyemizin almış olduğu tedbirler ve yapmış olduğu çalışmalar büyük bir titizlik ile yürütüldü. Bu kapsamda Sosyal Yardımlaşma ve Koordinasyon Merkezimizce yapılan yardım kampanyalarında ihtiyaç sahiplerinin belirlenmesi ve vatandaşlarımıza ulaştırılan maskelerin dağıtımı başta olmak üzere birçok konuda bizlere destek vererek yanımızda olan muhtarlarımıza tek tek teşekkür etmek istiyorum’ dedi. Belediye Meclis üyelerimiz ve saha müdürlerimizin de katıldığı teşekkür yemeğinde başkanımız, muhtarlarımıza üzerinde -Yüzyılımıza damga vuran Kovid-19 salgını boyunca Safranbolu halkının sağlığı için göstermiş olduğunuz üstün çaba ve işbirliğine sonsuz teşekkürlerimle- yazan özel bir plaket ve hediye takdim etti.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorum Yaz

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.