Çaykur Rizespor Teknik Yöneticisi İlhan Palut, Hatayspor maçının akabinde yaptığı açıklamada, “Oyuncularım iştahlıydı. Son maç olmasına karşın onları kutluyorum. Kazanmak her vakit güzel” dedi.
Trendyol Harika Lig’in 38. haftasında Çaykur Rizespor alanında Hatayspor’u 5-2’lik skorla mağlup etti. Müsabakanın akabinde düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Çaykur Rizespor Teknik Yöneticisi İlhan Palut, “Puansal manada sıralamayı belirlemekten öte, maçın büyük bir kıymeti yoktu. Sorumlu olduğumuz bir kulüp, bir topluluk var. Her vakit kazanmak hoş, bunun için alana çıktık. Hatayspor kadrosunun da durumunu biliyorsunuz ancak tekrar de bu haftaya kadar canla başla uğraş ettiler, lige renk kattılar. Öncelikle onlara geçmiş olsun demek istiyorum. Bize geldiğimizde ise maçla alakalı teknik değerlendirmenin çok gerekli olduğunu düşünmüyorum. İştahlı bir oyundu. Son maçlar kolay olmaz. Bugünden sonra tatile çıkma fikri olur ancak oyuncuların iştahı yerindeydi. Çok fazla gol konumuna girdik. Tekrar çok kolay goller yedik lakin son attığımız iki golü saymazsak, 90. dakikaya kadar 3-2’lik çaba aslında bir Çaykur Rizespor dönem özetiydi. Girdiği durumların çok azını pahalandıran lakin durum vermeden de gol yiyebilen bir ekip. Bugün bu maçta bu özetin yansımasını görmüş olduk. Oyuncularım iştahlıydı. Son maç olmasına karşın onları kutluyorum. Kazanmak her vakit hoş. Kazanarak bitirdik. En azından herkes daha moralli bir biçimde tatile çıkacaktır. Hatayspor’a da tekrar geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum” diye konuştu.


22
