Reklam
Reklam
Haber Merkezi Avatarı
Haber Merkezi tarafından
18 Şubat, 2025 13:05 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’te Yangın Güvenliği Toplantısı Gerçekleştirildi

Karabük’te, binaların yangın güvenliği ile ilgili alınan önlemleri değerlendirmek ve yapılan çalışmaları gözden geçirmek amacıyla bir toplantı düzenlendi.

Valilik Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıya, Karabük Valisi Mustafa Yavuz başkanlık etti.

Toplantıya Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, Vali Yardımcısı Kerem Süleyman Yüksel, ilçe kaymakamları, ilçe belediye başkanları ve ilgili kurum müdürleri katılım sağladı.

Görüşmede, binaların yangınlardan korunmasına yönelik il merkezi ve ilçelerde yapılan denetimler ile bu denetimlerin sonuçları ele alındı. Hastane, yurt, pansiyon, huzurevi, otel ve Kur’an kursu gibi toplu yaşam alanlarının yangın güvenliği detaylı şekilde incelendi. Denetimler sonucunda tespit edilen eksikliklerin bir an önce giderilmesi gerektiği vurgulandı. Toplantının sonunda bir değerlendirme yapan Vali Mustafa Yavuz, yangın güvenliğinin sağlanması için yerel yönetimlerin ve ilgili kurumların iş birliği içinde hareket etmesi gerektiğine dikkat çekti. Vatandaşların can ve mal güvenliğini korumak adına gerekli denetimlerin sürdürüleceğini belirten Vali Yavuz, yangın önlemlerinin titizlikle uygulanacağını ifade etti.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorum Yaz

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.