Reklam
Reklam
İhlas Haber Ajansı Avatarı
İhlas Haber Ajansı tarafından
23 Nisan, 2025 14:08 tarihinde yayınlandı
0

Kdz. Ereğli’de 23 Nisan Kutlamaları coşkuyla başladı

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin kuruluşunun 105. yıl dönümü hasebiyle Kdz. Ereğli’de çelenk sunma merasimi düzenlendi.

Atatürk Anıtı önünde gerçekleştirilen merasimde, İlçe Ulusal Eğitim Müdürü Harun Akgül, iki öğretmen eşliğinde anıta çelenk sundu. Akabinde hürmet duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu. Merasime, Kdz. Ereğli Kaymakamı Mehmet Yapan, Karadeniz Bölge Kumandanı Deniz Albay Ahmet Öztürk, Belediye Başkanı Halil Posbıyık, CHP Zonguldak Milletvekili Hareket Ertuğ Ertuğrul’un yanı sıra protokol üyeleri, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Resmi merasimin akabinde gün uzunluğu devam eden kutlama etkinlikleriyle çocuklar bayramın coşkusunu doyasıya yaşadı.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorum Yaz

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.