Ordu’nun Altınordu ilçesinde sürücüsünün kontrolünden çıkan otomobil, refüje çıkarak aydınlatma direğini ve ağaçları devirdi. Kazada 4 kişi yaralandı.
Kaza, Altınordu ilçesi Karacaömer Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Murat A. (50) yönetimindeki 34 MOC 788 plakalı Toyota Corolla marka otomobil, sürücüsünün kontrolünden çıkarak refüje çıktı. Bir süre sürüklenen otomobil, refüjde bulunan ağaçlara ve aydınlatma direğine çarptı. Çarpmanın etkisiyle 3 ağaç ve aydınlatma direği devrilirken, sürücü ile birlikte araçta yolcu olarak bulunan Kübra A. (36), Yusuf A. (11) ve Fatma İpek A. (9) yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sağlık, polis ve jandarma ekipleri sevk edildi. Yaralılar, olay yerindeki ilk müdahalelerinin ardından ambulans ile çeşitli hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı. Bu esnada ulaşım tek şeritten kontrollü olarak sağlandı.
Kazanın ardından otomobilin sağ kısmının büyük hasar aldığı, yan ve perde hava yastıklarının açıldığı ancak direksiyon ve yolcu tarafında bulunan hava yastıklarının açılmadığı görüldü. Otomobilin olay yerinden kaldırılmasının ardından ulaşım yeniden normale döndü.
Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.


Ordu’da otomobil, ağaç ve aydınlatma direğini devirdi: 4 yaralı
Karabük’te asfalt sezonu başladı
Karabük İl Özel İdaresi tarafından 2026 yılı asfalt sezonunun startı Ovacık ilçesinde düzenlenen programla verildi.
Ovacık’ta gerçekleştirilen asfalt serim programına Ovacık Kaymakamı Öznur Güler Kıyak, AK Parti Karabük İl Başkanı Ferhat Salt, İl Genel Meclis Başkanı Ahmet Okan Kirman, Karabük İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Şerafettin Kelleci, İl Genel Meclis üyeleri, kurum müdürleri, köy muhtarları ve vatandaşlar katıldı.
Programda, 2026 yılı asfalt sezonu kapsamında yürütülecek çalışmalar hakkında bilgi verilirken, kırsal bölgelerde ulaşım kalitesinin artırılması amacıyla sıcak asfalt çalışmalarının il genelinde aralıksız sürdürüleceği belirtildi.
Karabük İl Özel İdaresinden yapılan açıklamada, yeni sezonda da vatandaşlara daha güvenli ve konforlu ulaşım imkanı sunmanın hedeflendiği ifade edilerek, belirlenen program doğrultusunda köy yollarında asfalt çalışmalarının devam edeceği kaydedildi.
Açıklamada ayrıca, asfalt sezonunun Karabük’e ve ilçelere hayırlı olması temennisinde bulunularak, sahada görev yapan personele kazasız ve sorunsuz bir çalışma dönemi dilendi.

