Reklam
Reklam
Bölgenin Sesi Gazetesi Avatarı
Bölgenin Sesi Gazetesi tarafından
15 Kasım, 2021 21:17 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolulular Diyabete Farkındalık İçin Yürüdü

(Haber Merkezi)Halk arasında şeker hastalığı olarak bilinen diyabet, tüm dünyada giderek yaygınlaşırken, Türkiye bu hastalığın hızla arttığı ülkelerin başında geliyor.

2 diyabet hastasından birine tanı konulmamış durumda. Bundan dolayı 14 Kasım Dünya Diyabet Günü’nde bu hastalığa dikkat çekmek ve farkındalığı arttırmak için Safranbolu Belediyesi Hanımevi’nde gönüllü olarak görev yapan Diyetisyen Büşra Nur Onkardeşler öncülüğünde, Safranbolu Stadında bir yürüyüş düzenlendi.

Yürüyüşe ve sonrasındaki etkinliklere katılan onlarca Safranbolulu kadın, etkinlikten dolayı emeği geçenlere teşekkür etti.

 

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorum Yaz

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.