Karabük’ün Yenice ilçesinde, yerel yönetim ve siyasi temsilcilerden oluşan heyet, Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Enver İskurt’u ziyaret etti.
Ziyarete; Mert Çanga, Belediye Başkanı Sertaş Karakaş ve AK Parti Yenice İlçe Başkanı Ahmet Mısırlı katıldı.
Görüşmede, ilçenin ulaşım ve altyapı alanındaki mevcut ihtiyaçları, devam eden projeler ve planlanan yatırımlar ele alındı. Heyet, Yenice’nin kalkınmasına katkı sağlayacak öncelikli talepleri Bakan Yardımcısı İskurt’a ileterek kapsamlı bir değerlendirme gerçekleştirdi.
Ziyaretin oldukça verimli geçtiği belirtilirken, ilçenin geleceğine yönelik yatırım ve projeler konusunda karşılıklı istişarelerde bulunuldu.
Heyet, gösterdiği ilgi ve destekten dolayı Bakan Yardımcısı Enver İskurt’a teşekkür ederek, Yenice’nin gelişimi için çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.

