Reklam
Reklam
Bölgenin Sesi Gazetesi Avatarı
Bölgenin Sesi Gazetesi tarafından
30 Eylül, 2020 20:55 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu Şoförler ve Otomobilciler Odası, Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse’ye teşekkür etti.

Safranbolu Şoförler ve Otomobilciler Odasından yapılan açılmada:Dünyada ve ülkemizde yaşanan pandemi nedeni ile büyük sıkıntılar yaşamaktayız. Safranbolu Şoförler ve Otomobilciler Odası olarak yaşanan sıkıntılardan en çok etkilenen kesim odamız üyeleridir.13 Mart 2020 tarihinde odamıza kayıtlı servisçi esnafımız kontak kapatmış ve hala 1,00 tl dahi kazanç sağlamamıştır. Safranbolu – Karabük arasında çalışan minibüslerde yolcu azalması nedeni ile büyük kayıplar yaşanmaktadır. Safranbolu Belediyesi 07.09.2020 tarihinde almış olduğu meclis kararı ile servisçi esnafımıza jest yaparak güzergah izin belge ücretlerini pandemi nedeni ile almayacakları yönünde karar almışlardır. Safranbolu Şoförler ve Otomobilciler odası olarak esnafımızı bu zor zamanda hatırlayarak böyle bir karara imza atan Belediye Başkanı Elif Köse,meclis üyeleri ve emeği geçenlere sonsuz teşekkürlerimizi sunarız. “ dedi.

 

 

 

Bizi sosyal medyadan takip edin