Reklam
Reklam
İhlas Haber Ajansı Avatarı
İhlas Haber Ajansı tarafından
06 Temmuz, 2025 05:22 tarihinde yayınlandı
0

Başkan açıkladı: “Joe Mendes Samsunspor’da”

Samsunspor’da 60. yıl kutlamaları taraftara transfer müjdeleriyle taçlanıyor. Kulüp Başkanı Yüksel Yıldırım, Portekizli sağ bek Joe Mendes ile mutabakata varıldığını toplumsal medya hesabından duyurdu.

“Joe Mendes ile her hususta anlaştık”

Başkan Yıldırım paylaşımında, “Manavdan hoş haberler gelmeye devam ediyor Büyük Samsunspor taraftarına. An prestijiyle Joe Mendes ile her hususta anlaştık. İyi olsun! 60. Yıl armağanları birer birer gelmeye devam ediyor” sözlerini kullandı.

“Favori meyveniz de inşallah pek yakında yola çıkacak”

Taraftarı heyecanlandıran açıklamanın sonunda ise bir öbür transferin sinyali verildi: “Favori meyveniz de inşallah pek yakında yola çıkacak.”

Kırmızı-beyazlı grupta transfer çalışmalarının önümüzdeki günlerde sürat kazanması bekleniyor.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorum Yaz

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.