Reklam
Reklam
Bölgenin Sesi Gazetesi Avatarı
Bölgenin Sesi Gazetesi tarafından
10 Haziran, 2020 14:31 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse Safranbolu Otobüs Terminalindeki yenileme çalışmalarını yerinde inceledi.

Başkan Köse’ye; Başkan Yardımcısı Halil Bakkal, Fen İşleri Müdürü Sinan Çapraz, İmar Müdürü Başak Dökmeci eşlik etti.

Çalışmalar hakkında bilgiler alan Başkan Elif Köse  “Turizme açılan kapılarımızdan biri olan otobüs terminalinin, Safranbolu’muza yakışır bir hale gelmesi için başlatılan yenileme çalışmalarının kısa bir süre içinde biteceğini müjdelemek isterim. Yeni yüzüyle gelen misafirlerimizi karşılarken artık içimiz çok rahat olacak” dedi..

 

Bizi sosyal medyadan takip edin