Reklam
Reklam
Bölgenin Sesi Gazetesi Avatarı
Bölgenin Sesi Gazetesi tarafından
10 Eylül, 2020 00:25 tarihinde yayınlandı
0

Bir Köy Daha Karantinaya Alındı

Safranbolu’da birden fazla korona virüs vakasının görüldüğü köyde 14 gün karantina kararı alındı.

Safranbolu Kaymakamlığı, ilçeye bağlı Geren köyünde birden fazla Covid-19 pozitifli vakaların bulunması ve temaslı sayının fazlalığından dolayı köyün tamamen karantinaya alındığını açıkladı. Yazılı olarak yapılan açıklamada, “Covid-19 enfeksiyonun engellenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla Geren köyünün tamamının 09.09.2020 tarihi saat 24.00’dan itibaren 23.09.2020 tarihi saat 24.00’a kadar giriş çıkışların izne bağlı olmak kaydıyla karantina altına alınmasına karar verilmiştir” ifadelerine yer verildi.

 

Bizi sosyal medyadan takip edin