Reklam
Reklam
İhlas Haber Ajansı Avatarı
İhlas Haber Ajansı tarafından
18 Mayıs, 2025 22:52 tarihinde yayınlandı
0

Galatasaray taraftarları, Ordu’da sokaklara döküldü

Galatasaray’ın ligde şampiyon olmasının akabinde Ordu’da cadde ve sokaklara akın eden binlerce taraftar kutlama yaptı.

Trendyol Üstün Lig’de 2024-2025 dönemi 36. hafta maçında Kayserispor’u konuk eden Galatasaray, rakibini 3-0 mağlup ederek, dönemin bitmesine 2 hafta kala 25. şampiyonluğuna ulaştı. Sarı-kırmızılıların şampiyonluğunu ilan etmesinin akabinde Ordu’da binlerce taraftar cadde ve sokaklara akın etti. Galatasaraylı taraftarlar, ellerinde bayraklar, meşaleler ve atkılarla kadroları lehine tezahüratlarda bulunarak 25. şampiyonluğu ve 5’inci yıldızı kutladı. Süslenen araçlarla trafikte de konvoylar oluştu.

Bu esnada polis takımları de bölgede geniş çaplı güvenlik tedbiri alırken, kutlamalar devam ediyor.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorum Yaz

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.