Safranbolu İlçe Milli Eğitim Müdürü Hasan GÜMÜŞ okul ziyaretlerine devam ediyor.
Okulların içerisinde ve bahçesinde salgına karşı yapılan uygulamaları ve uyarıcı materyalleri de inceleyen GÜMÜŞ, Okullarda seyreltilmiş sınıfları, sosyal mesafeye riayet ederek öğrencilerin sıralarında oturuş düzenlerini, temassız oyun alanlarını inceledikten sonra öğrencilerle vakit geçirdi.
GÜMÜŞ: “Bu süreçte fedakâr bir şekilde öğrenci ve velilerimizin her daim yanında olan kıymetli okul yöneticilerimize, öğretmenlerimize ve personelimize teşekkür ederim.” Dedi.

