Reklam
Reklam
Bölgenin Sesi Gazetesi Avatarı
Bölgenin Sesi Gazetesi tarafından
16 Nisan, 2021 21:08 tarihinde yayınlandı
0

Karabük’te 5 Katlı Apartman Karantinaya Alındı

Karabük’ün Safranbolu ilçesinde 5 katlı bir apartman, birden fazla Covid-19 pozitif vakaların görülmesinden dolayı karantina altına alındı.
Atatürk Mahallesi Devrim Sokak üzerindeki bir site içerisinde bulunan 5 katlı apartmanda birden fazla Covid-19 pozitif vakaları tespit edildi. Safranbolu Kaymakamlığı vakaların temaslı sayısının da fazla olması nedeniyle Covid-19’un yayılmasının engellenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla apartmanın 10 gün süre ile karantinaya alındığını açıkladı.
Polis ekipleri binanın çevresinde güvenlik önlemi alırken 15 Nisan günü saat 19.00’da başlayan karantina, 25 Nisan saat 19.00’da sona erecek.

Bizi sosyal medyadan takip edin