Haber; Nuray Öztürk
Safranbolu Belediyesi’nden, Bulak Kanyonu’nda kaybolan personelle ilgili açıklama yapan Başkan Elif Köse; ‘Uzun süredir kendisinden haber alamadığımız, büyük belediye ailemizin değerli bir üyesi olan Mehmet Yağız Yıldırım’dan hala bir haber alamadığımızı üzülerek belirtmek isteriz.Bu kapsamda çalışmalara devam eden Emniyet Müdürlüğümüze, Jandarmamıza, AFAT ve UMKE Ekiplerine teşekkür ediyoruz.Aramaların devam ettiği şu süreçte bizler umudumuzu bir an olsun yitirmeyeceğiz. Dualarımız Yağız’la.’dedi.

