Reklam
Reklam
Bölgenin Sesi Gazetesi Avatarı
Bölgenin Sesi Gazetesi tarafından
18 Haziran, 2021 23:20 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu, Belediye Otobüslerine Sadece Kartla Binilecek

Paralı olan Safranbolu otobüslerine artık sadece kartla binilebilecek.

Safranbolu Belediyesi’nden yapılan açıklamada; Otobüsleri, Elektronik Ücret Toplama Sistemi’nin kurulumu ile birlikte 24.03.2021 tarihinde hizmete girmiştir. Aynı tarihte araçlarımızda geçerli olan Tam,İndirimli ve Ücretsiz elektronik biniş kartlarının basım ve satışına da başlanılmıştır. Safranbolu Belediye Meclisinin 08.02.2021 tarih ve 65 sayılı kararı ile Elektronik Ücret Toplama Sistemi ücret tarifeleri belirlenmiş ve makul bir tarihten sonra nakit binişlerin tamamının kaldırılmasına karar verilmiştir.Alınan karar doğrultusunda, 15 Temmuz 2021 tarihinden itibaren Belediye otobüslerimizde nakit ödeme kabul edilmeyecektir.Otobüslerimize Safranbolu Kentkart veya temassız özellikli tüm kredi  kartlarıyla biniş yapılabilmektedir. Ayrıca araçlarımızda ödeme esnasında Hes Kodu sorgulaması yapılacak olup RİSKLİ kişilerin otobüslerimize binmesine izin verilmeyecektir.  Vatandaşlarımızın Kentkart veya temassız özellikli kredi kartlarını hes.safranbolu.bel.tr adresinden eşleştirmeleri gerekmektedir. Vatandaşlarımızın daha hızlı ve kaliteli bir hizmet alabilmeleri için en yakın kentkart bayilerinden kentkartlarını temin etmeleri, sağlıklı bir yolculuk için mevcut veya yeni alınacak kentkartlar ile temazsız özellikli kredi kartlarının Hes Kodu ile eşleştirilmesi için son tarih 14 Temmuz 2021’dir.’ denildi.

 

 

Bizi sosyal medyadan takip edin