Boskay Metal’de 2026–2027 yıllarını kapsayan toplu iş sözleşmesi, çalışanların onayı alınarak imzalandı.
Özçelik-İş Sendikası Karabük Şube Başkanı Kenan Yılmaz tarafından yapılan açıklamaya göre, sözleşme kapsamında ilk altı ay için %21, ikinci altı ay için %18 olmak üzere toplamda %39 oranında ücret zammı sağlandı.
Sözleşme sürecinin karşılıklı anlayış ve uzlaşı içinde tamamlandığını belirten Yılmaz, sürece katkı sunan Boskay Metal Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Bostancıoğlu’na da teşekkür etti.
Yılmaz açıklamasında, toplu iş sözleşmesini sabırla bekleyen tüm Boskay Metal çalışanlarına teşekkür ederek, anlaşmanın emekçilere hayırlı olması temennisinde bulundu.
İmzalanan sözleşme ile birlikte Boskay Metal çalışanlarının ücret ve sosyal haklarında önemli bir iyileştirme sağlanmış oldu.

