Reklam
Reklam
Bölgenin Sesi Gazetesi Avatarı
Bölgenin Sesi Gazetesi tarafından
09 Ağustos, 2020 22:58 tarihinde yayınlandı
0

Köyün 2 Mahallesinde Karantina Uygulaması Başlatıldı

Safranbolu’ya bağlı Akkışla köyünde bulunan 2 mahallede birden fazla korona virüs vakasının tespit edilmesi nedeniyle karantina uygulaması başlatıldı.

İlçeye bağlı Akkışla köyü Gökçeler Mahallesi ve Sayvanlar Mahallesi’nin Uluyayla mevkiinde 8 kişide Covid-19 vakasının görüldüğü tespit edildi. İlçe Hıfzıssıhha Kurulu birden fazla pozitif vaka tespit edildiğinden ve bu kişilerin temaslı sayısının çok fazla olduğundan dolayı köyde 14 günlük karantina kararı aldı. Safranbolu Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada, Akkışla köyü Gökçeler Mahallesi ve Sayvanlar Mahallesi’nin Uluyayla mevkiinde Covid-19 enfeksiyonun yayılmasının engellenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla 08.08.2020 ile 22.08.2020 tarihleri arasında karantina kararının verildiği belirtildi.

Öte yandan bayram tatili için memleketlerine gelen bazı vatandaşların bir kısmının dün İstanbul’a geri döndükleri öğrenildi. Filyasyon ekipleri geri dönüş yapan vatandaşların isimlerini öğrenmek için çalışma başlattı.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorum Yaz

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.