Reklam
Reklam
Bölgenin Sesi Gazetesi Avatarı
Bölgenin Sesi Gazetesi tarafından
07 Kasım, 2021 19:55 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu Belediyesi Harekete Geçti

(Haber Merkezi)Safranbolu Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, Karabük’ün Covid-19 vaka sayısında ülkede 1. olduğunun açıklamasının ardından dezenfektan çalışmalarını yoğunlaştırdı.

Müdürlükten yapılan açıklamada, kent genelinde belirli periyotlar halinde çalışmaların zaten sürdürüldüğü, açıklanan son sıralamadan sonra ise yoğunlaştırıldığı bildirildi.

Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse de, “Çalışmaların daha sık yapılması ve halk sağlığının korunması için ekiplerimize gerekli talimatı verdik. Pandeminin ilk döneminden bu yana Belediye olarak elimizden geleni yapıyoruz.

Cadde ve sokakların yıkanması, dezenfekte çalışmaları, virüse karşı uyarılarımız devam edecek. Bizim vatandaşlarımızdan isteğimiz ise maske, mesafe, hijyen kurallarına uymalarıdır.” diye konuştu.

Bizi sosyal medyadan takip edin

2 Yorum

  1. NERDE

    TUM TURKIYE GENEL EVLER ACIK SIZ HANGI PANDEMIDEN BAHSEDIYORSUNUZ…NEYIN KAFASI BU PANDEMIDE GENEL EV ACIK OLURMU …OZMAN MILLET NEDEN MASKEYLE SOKAKTA GEZIYOR.

  2. hkaye

    halk olarak bız bır çalışma goremoyoru sahada.dolmuslar tıklımrıklım tıka basa yolcu alıyor ,ayakta yolcu bınecek yer yok .cafeler sıgara ıcılıyor cam fanıs gıbı ,berberlerde yakın mesafe tıras devam .ama ne hıkmetse pandemıden eser yok.halk ınanmıyor artık pandemıye soylenenlere…kusura bakmayın…

Yeni yorumlara kapalı.

Yorum Yaz

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.