(Haber Merkezi)Safranbolu Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, Karabük’ün Covid-19 vaka sayısında ülkede 1. olduğunun açıklamasının ardından dezenfektan çalışmalarını yoğunlaştırdı.
Müdürlükten yapılan açıklamada, kent genelinde belirli periyotlar halinde çalışmaların zaten sürdürüldüğü, açıklanan son sıralamadan sonra ise yoğunlaştırıldığı bildirildi.
Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse de, “Çalışmaların daha sık yapılması ve halk sağlığının korunması için ekiplerimize gerekli talimatı verdik. Pandeminin ilk döneminden bu yana Belediye olarak elimizden geleni yapıyoruz.
Cadde ve sokakların yıkanması, dezenfekte çalışmaları, virüse karşı uyarılarımız devam edecek. Bizim vatandaşlarımızdan isteğimiz ise maske, mesafe, hijyen kurallarına uymalarıdır.” diye konuştu.


NERDE
•TUM TURKIYE GENEL EVLER ACIK SIZ HANGI PANDEMIDEN BAHSEDIYORSUNUZ…NEYIN KAFASI BU PANDEMIDE GENEL EV ACIK OLURMU …OZMAN MILLET NEDEN MASKEYLE SOKAKTA GEZIYOR.
hkaye
•halk olarak bız bır çalışma goremoyoru sahada.dolmuslar tıklımrıklım tıka basa yolcu alıyor ,ayakta yolcu bınecek yer yok .cafeler sıgara ıcılıyor cam fanıs gıbı ,berberlerde yakın mesafe tıras devam .ama ne hıkmetse pandemıden eser yok.halk ınanmıyor artık pandemıye soylenenlere…kusura bakmayın…