Reklam
Reklam
Bölgenin Sesi Gazetesi Avatarı
Bölgenin Sesi Gazetesi tarafından
29 Nisan, 2021 20:14 tarihinde yayınlandı
0

Safranbolu Belediyesi Kendi Çiçeğini Üretiyor

Safranbolu Belediyesi, çiçeğini kendi üretiyor.  Belediyeye ait seralarda yetiştirilen çiçekler toprakla buluşmaya hazırlanıyor.

Belediye kentin dört bir yanında yapılan peyzaj çalışmalarında kendi tesislerinde ürettiği çiçekleri kullanıyor. Kentin Cadde, sokak ve orta refüjlerinde yerini alan mevsimlik bitkiler Safranbolu’nun güzelliğine güzellik katıyor.

BELEDİYE BÜTÇESİNE KATKI SAĞLIYOR

Park ve Bahçeler Müdürlüğünden alınan bilgiye göre, Begonya, Sardunya, Horozibiği, Kadife gibi çeşitlerin üretiminin sürdüğü ifade edilirken, yazlık ve kışlık olarak yapılan bu çalışma ile elde edilen binlerce çiçeğin belediye bütçesine önemli bir katkı sağladığı da bildirildi.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorumlar

  1. Karabükspor Sevdalısı

    Elif hanımı tebrik ediyorum. Her yönüyle güzel işler yapıyor. Safranbolu’ya yakıştı.

Yeni yorumlara kapalı.