Reklam
Reklam
İhlas Haber Ajansı Avatarı
İhlas Haber Ajansı tarafından
27 Mart, 2025 14:42 tarihinde yayınlandı
0

Giresunspor’da teknik direktör değişti

TFF 2. Lig Kırmızı Grup’ta gayret eden Giresunspor’da teknik yönetici değişikliğine gidildi.

TFF 2. Lig’de küme düşmesi matematiksel olarak katılaşan Giresunspor, mevcut teknik yönetici Adil Tozlu ile yollarını ayırdığı, yerine altyapı antrenörü Selahattin Ceylan’ın vazifeye getirildiğini bildirdi. Adil Tozlu, yeşil beyazlılarla 15 maça çıkarken, bu maçlardan 4 beraberlik ve 11 yenilgi aldı. Giresunspor, yeni hocası Selahattin Ceylan idaresinde dönem sonuna kadar 6 maç daha oynayacak.

Bizi sosyal medyadan takip edin