Reklam
Reklam
İhlas Haber Ajansı Avatarı
İhlas Haber Ajansı tarafından
05 Nisan, 2025 16:42 tarihinde yayınlandı
0

İlhan Palut: “Başımız belada”

Çaykur Rizespor Teknik Yöneticisi İlhan Palut, Sivasspor maçının akabinde yaptığı açıklamada, “İki puan kaybeden taraf biz olduk. Başımız belada. Bir anda kendimizi beklemediğimiz bir yerde bulduk” dedi.

Trendyol Harika Lig’in 30. haftasında Çaykur Rizespor konutunda gayret ettiği Sivasspor ile 1-1 berabere kaldı. Karşılaşmanın akabinde düzenlenen basın toplantısında konuşan Çaykur Rzespor Teknik Yöneticisi İlhan Palut, “Önemli bir maçtı. Son üç hafta, iki yenilgi aldık ve bir hafta BAY geçtik. Sonuç olarak bu 9 puanlık periyotu 0 ile kapattık ve rakiplerimiz puanlar aldılar. Onun için bugün moral ve puan manasında değerli bir gündü. Oyuna baktığımız vakit yeni bir dizilişimiz vardı. Elimizdeki seçeneklere nazaran bu biçimde oynamaya karar verdim. Oyuncularımızın performansından genel manada mutluyum ancak daha güzeli olabilirdi. İstediğimiz kadar önde baskı yapamadık lakin daha çok duruma giren ve maçta öne geçen taraf bizdik. Maalesef kalabalık olduğumuz bir anda, ekip olarak defans yaptığımız anda gol yedik. İki puan kaybeden taraf biz olduk. Başımız belada. Bir anda kendimizi beklemediğimiz bir yerde bulduk. Daha uygun olmamız ve puanlar kazanmamız gerekiyor. Bunun için çabamız sürecek ve yükselmeye başlayacağız” diye konuştu.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorum Yaz

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.