Reklam
Reklam
İhlas Haber Ajansı Avatarı
İhlas Haber Ajansı tarafından
06 Nisan, 2025 13:29 tarihinde yayınlandı
0

İlhan Palut: “Başımız belada”

Çaykur Rizespor Teknik Yöneticisi İlhan Palut, Sivasspor maçının akabinde yaptığı açıklamada, “İki puan kaybeden taraf biz olduk. Başımız belada. Bir anda kendimizi beklemediğimiz bir yerde bulduk” dedi.

Trendyol Üstün Lig’in 30. haftasında Çaykur Rizespor konutunda uğraş ettiği Sivasspor ile 1-1 berabere kaldı. Karşılaşmanın akabinde düzenlenen basın toplantısında konuşan Çaykur Rzespor Teknik Yöneticisi İlhan Palut, “Önemli bir maçtı. Son üç hafta, iki yenilgi aldık ve bir hafta BAY geçtik. Sonuç olarak bu 9 puanlık periyotu 0 ile kapattık ve rakiplerimiz puanlar aldılar. Onun için bugün moral ve puan manasında kıymetli bir gündü. Oyuna baktığımız vakit yeni bir dizilişimiz vardı. Elimizdeki seçeneklere nazaran bu biçimde oynamaya karar verdim. Oyuncularımızın performansından genel manada mutluyum lakin daha uygunu olabilirdi. İstediğimiz kadar önde baskı yapamadık lakin daha çok konuma giren ve maçta öne geçen taraf bizdik. Maalesef kalabalık olduğumuz bir anda, kadro olarak defans yaptığımız anda gol yedik. İki puan kaybeden taraf biz olduk. Başımız belada. Bir anda kendimizi beklemediğimiz bir yerde bulduk. Daha yeterli olmamız ve puanlar kazanmamız gerekiyor. Bunun için gayretimiz sürecek ve yükselmeye başlayacağız” diye konuştu.

Bizi sosyal medyadan takip edin

Yorum Yaz

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.