Sivasspor Teknik Yöneticisi İstek Çalımbay, bundan sonraki haftalarda kendileri için sıkıntı maçların başlayacağını belirterek, Fenerbahçe ve Galatasaray ile oynayacaklarını söyledi.
Trendyol Üstün Lig’in 30. haftasında Sivasspor deplasmanda karşılaştığı Çaykur Rizespor ile 1-1 berabere kaldı. Maçın akabinde düzenlenen basın toplantısında Sivasspor’un Teknik Yöneticisi İstek Çalımbay açıklamalarda bulundu. Müsabakanın iki grup için de sıkıntı olacağını bilerek Rize deplasmanına geldiklerini lisana getiren Çalımbay, “İki grup da çok düzgün biçimde uğraş etti ve âlâ oynamaya çalıştı. Bu türlü olacağı belirliydi. Buradan kim galip gelirse biraz olsun rahatlayacaktı ancak ne biz rahatladık ne de Rizespor. İyi bir lig maçı oldu. Oyuncularım nitekim düzgün gayret etti. Bizim güç maçlarımız başlıyor. Fenerbahçe ve Galatasaray maçlarımız var. Deplasmanda ve bilhassa bu türlü bir ortamda puan kazanmak bence âlâ bir şey. İnşallah önümüzdeki hafta daha güzel oluruz” diye konuştu.


34
